Zasady współpracy

Z NAMI ROZWINIESZ SWÓJ BIZNES

Rozpoczynając z nami współpracę otrzymujesz szeroki pakiet korzyści, które pomogą rozwinąć biznes. Naszym celem jest dostarczenie wartościowego ruchu do Twojego e-commerce poprzez dopasowanie oferty do potencjalnej grupy klientów zainteresowanych zakupem. Oferujemy elastyczny model współpracy, dopasowany do potrzeb Twojego sklepu, w którym rozliczamy się tylko za pozyskany ruch.

Na czym polega współpraca?

W portfolio Grupy Domodi znajdują się trzy serwisy e-commerce: Domodi, Allani i Homebook, które pozwalają realizować misję firmy. Nasze platformy dostarczają wartościowy ruch, który przekłada się na sprzedaż w sklepach internetowych naszych partnerów. Działamy w modelu brokera – jesteśmy pośrednikiem pomiędzy sklepami internetowymi a kupującymi w sieci. Rozliczamy się za efekt w postaci przejścia użytkownika do sklepu (CPC – Cost per Click).

UŻYTKOWNICY

NASZE SERWISY

SKLEP INTERNETOWY

Jak do nas dołączyć?

1. Załóż konto i odbierz bonus!

Rejestrację rozpoczyna się poprzez wypełnienie właściwego formularza zgłoszeniowego. Za jego pośrednictwem przekazujesz nam swoje dane – w szczególności nazwę firmy, podatkowy numer identyfikacyjny (przedsiębiorcy zarejestrowani lub zameldowani w Polsce podają numer NIP), numer REGON, pełny adres kontaktowy wraz z nazwą kraju, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego, jak również dane osoby odpowiedzialnej za kontakt z administratorem oraz podstawowe dane sklepu internetowego.

2. Ustalimy warunki współpracy

Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w celu omówienia warunków handlowych. Podczas rozmowy z opiekunem handlowym, ustalisz wysokość stawki za klik (CPC), czas trwania umowy, wybierzesz pakiet korzyści, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom biznesowym oraz otrzymasz wszystkie niezbędne informacje dotyczące modelu współpracy.

3. Dodaj plik produktowy XML i zintegruj analitykę sklepu

W pliku produktowym w formacie XML przekażesz nam najważniejsze informacje dotyczące oferty sklepu, co pozwoli nam na wyświetlenie produktów w naszych serwisach. Im więcej informacji przekazujesz tym efektywniej i wyżej na listingach będziemy prezentować Twoje produkty.

Więcej na ten temat: Plik produktowy XML

Bardzo ważnym etapem jest integracja analityki, która pozwoli na monitorowanie zachowań użytkowników również na stronie Twojego sklepu. Dzięki temu nasze algorytmy mogą nauczyć się Twojej oferty i efektywniej kierować reklamy do użytkowników zainteresowanych zakupem. 

Dowiedz się więcej: Integracja analityki

4. Doładuj konto reklamowe i pozyskuj ruch z naszych serwisów

Po dokonaniu wpłaty, twoja oferta pojawi się w naszych serwisach. W panelu sklepu możesz na bieżąco monitorować statystyki sklepu – liczbę przejść i transakcji, raporty popularności produktów, liczbę produktów w kategoriach. Masz także możliwość udziału w sezonowych akcjach promocyjnych, dodania kodów rabatowych do oferty sklepu lub zakupu reklamy dodatkowej.

Pozyskuj ruch i zwiększ liczbę transakcji w Twoim sklepie internetowym

Dołącz do serwisów Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl, pozyskaj nowych użytkowników i zwiększ sprzedaż w Twoim sklepie internetowym. 

Wzmacniamy intencje zakupowe użytkowników, aby zwiększyć sprzedaż w Twoim e-commerce.

All Right Reserved by GRUPA DOMODI © 2020